Playlista

sobota, 14 lutego 2015

Walentynki...♥

Serce, serduszko - serdzuszko, serce
Twe oczy, uśmiech, usta i ręce
dzisiaj Ci wyznaję:
kochanie, bez ciebie
mój świat niczym się stanie.
Marzę o Niej, o miłości Jej
Me serce należy już na zawsze do niej...



Sorki, że wpis walentynkowy teraz dopiero, ale wczoraj nie miałam prądu....-_-
Jak spędziliście walentynki?
Ja siedziałam z siostrą na kanapie i modliłam się o prąd. No właśnie...Mega walentynki!
A wy macie jakąś swoją walentynkę? Jak tam wasze miłości?
Ja nie mam....
W każdym razie piszę dla was one shota walentynkowego...jestem w trakcie! Miałam skończyć wczoraj, ale nie było prądu...ech!
Dodam ją chyba jeszcze dzisiaj...Miejmy nadzieję, że zdąrzę.
A tu na koniec macie spam walentynkowy z naszymi półbogami:




(heh, walentynka Leona! Oczywiście zanim poznał Kalipso!)


Znalezione obrazy dla zapytania frazel valentine's day


I na sam koniec mam pytanie:
Która parka lepsza?

VS
Znalezione obrazy dla zapytania percy and annabeth kiss

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Lenka Jackson♥

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon