Playlista

czwartek, 5 lutego 2015

1000 odwiedzin - najlepsi czytelnicy na świecie!

Jakiś tydzień temu dobiliśmy do 1000 odwiedzin. Teraz jest trochę ponad 1100. Jestem taka szczęśliwa! I tak się dziwię, że tak często czytacie moje beznadziejne opowiadania. Kocham was!♥ Jesteście najlepsi! Musiałabym się jakoś odwdzięczyć...Może jakiś one shot chcecie? Postaram się napisać. A co do rozdziału to chciałam go dodać w weekend, ale kiedy go skończyłam i przeczytałam sobie to efekt końcowy wbił mnie w ziemię. Rozdział był strasznie kiepski nawet jak na mnie, Postanowiłam zacząć pisać ten rozdział od początku, ale zacznę dopiero teraz, a mam tylko jakieś 20 minut, bo potem umówiłam się z przyjaciółką. Więc rozdział pojawi się w weekend. Wybaczcie! Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI! KOCHAM WAS!!
W podziękowaniu w następnym tygodniu wstawię one shota. Mam nadzieję, że będzie ok.
DZIĘKUJĘ!
Lenka Jackson♥ (zmieniłam podpis)

1 komentarz

  1. Gratuluję tylu wyświetleń.!!!
    Pewnie widzisz mnie tu pierwszy raz. (A może jednak nie? Mam zaniki pamięci ;3)
    W każdym razie twój blog bardzo mnie wciągnął i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;]]
    Pozdrawiam.
    ~Anonim Juleśka ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon