Playlista

niedziela, 15 lutego 2015

2000 odwiedzin!!

Nie no zdycham! Przez 10 dni nazbieraliście aż tysiąc odwiedzin! 2000! dwa tysiaki!
Jejuniu! I jak ja mam się odwdzięczyć? Jeszcze te wszystkie miłe komentarze! KC was wszystkich!
Dziękuję, że wytrwale czekacie aż wreszcie moja wena urodzin nowy rozdział, że czytacie, że komentujecie! Nawet nie wiecie jak wielką mam przez to motywację. I już chcę pisać kolejny rozdział! Ale pojawi się pewnie najszybciej we wtorek, nawet tego nie mogę wam obiecać.
Bardzo wam jeszcze raz dziękuję! Kocham was!
                                               Lenka Jackson♥

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon