Playlista

niedziela, 1 marca 2015

4 000

Kochaniii? Czy wiecie co się stało?! Dobiliśmy do 4 000 odwiedzin na blogu. Bogowie! Jesteście najlepsi! Dokładniej to wczoraj już dobiliście. Czyli od kiedy uzbieraliście 3 000, minęło 6 dni. W sześć dni, aż 1 000 odwiedzin. KC was:-)  Bardzo wam dziękuję. Mam nadzieję, że dalej będzie tylko lepiej!
Tylko dziwi mnie jedno. Jeżeli tak dużo osób odwiedza mój blog, to czemu jest tak mało komentarzy....Nie chcę sobie psuć nastroju. Ale bardzo bym was prosiła. Jeżeli przeczytaliście rozdział, to napiszcie komentarz. Może być anonima, ale mi zależy żebyście po prostu napisali. Nie muszą to być jakieś poematy, na dwie kartki w wordzie. Starczy jedno zdanie. Z góry thx.
Dziękuję za te odwiedziny, oby tak dalej!
Rozdzialik zaczęłam już pisać, ale nie pojawi się szybciej niż w piątek.
Buziaki
Lenka Jackson

4 komentarze

  1. Gratulacje.!!!
    Oby tak dalej.!!!
    Mam nadzieje że już niedługo dobijesz do 5000 i serdecznie Ci tego życzę.!!!
    I niech wena Cię nie opuszcza.!!!
    ~Anonim Juleśka ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ! Czekam na nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! Czekam na nowy rozdział !
    Pozdrawiam i weny życzę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego bloga chociaż dopiero go znalazłam.Czekam na next

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon