Playlista

wtorek, 10 marca 2015

Proszę, jeżeli mnie zabijecie to tylko nie mydłem, proszę, nie mydłem!

Wiem, że już jesteście źli, że dodaję rozdzialik co tydzień, ale teraz to będzie źle. W ten weekend nie dodam kolejnego rozdziału. Czemu? Bo mnie nie będzie, a teraz mam masę nauki. Wybaczcie. Mogę za to was pocieszyć: mamy pięć tysiaków. Moim marzeniem jest 10 000 (a dalszym, które jest tak głęboko, że aż niemożliwe milion, zapominj...). Kochani, thx! Zapraszam do komentowania i obserwowania. Buziaczki
Less Sill~~

2 komentarze

  1. Aktualnie zabijam Cię szamponem ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. A uduszić szalikiem (bawełnianym) mogę.? ;/
    Ale i tak gratuluję tej wymarzonej liczby: 5000
    I mam nadzieję że odsłon będzie jeszcze więcej ;33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon