Playlista

wtorek, 24 marca 2015

Wpis o niczym - nie trafiam - please, see whats new

No siem,
Tak o niczym wpadłam napisać.
Wena mnie opuściła.
Apollo zapomniał.
Rozdział utknął w punkcie wyjścia.
Nie no serio, nie wiem jak ja zdołam skończyć ten rozdział. Przyszłam się wyżalić.
Nie no przyszłam też wam się pochwalić jakie mam wyczucie czasu. Paczajta:
Chciałam trafić na 7500 odwiedzin, cóż...

No i na koniec mam dla was newsa.
zaczęłam piskać new opki.
Jest już prolog i pierwszy rozdział.
kuknijcie proszę:
Nio to na tyle. Proszę, życzcie mi weny i przywróćcie zapał.
Less Sill~~

1 komentarz

  1. No i widzisz jaka jesteś genialna.? <33 Gratulacje moja droga.!!!
    Drugiego bloga przeczytałam i nawet skomentowałam, ale to zdążysz jeszcze zobaczyć ;33
    Do kolejnego wpisu.!!! 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon