Playlista

poniedziałek, 1 lutego 2016

Zmiana nazwy i adresu bloga

Jak mogliście już zauważyć na moim nowym nagłówku, na blogu zaistniało hasło "The way I am", czyli nasze polskie: taka jestem, jestem taka jaka jestem, coś w ten deseń. Hasło to wpadło mi do głowy, bo prowadzenie tego bloga od początku było zamysłem, żeby pokazać prawdziwa siebie, a że robię to przez opowiadania to drobnostka.
Tak więc zdecydowałam się zmienić nazwę bloga, na taką właśnie.
Jeżeli chodzi o adres, to starałam się wybrać jak najprostszy. W końcu zdecydowałam się użyć mojego pseudonimu: less-sill.blogspot.com
Mam nadzieję, że nie sprawi wam to trudności, ale sami rozumiecie, że nazwa:
percy-annabeth-opowiadanie.blogspot.com
ni w cholere nie odzwierciedlałaby tego co aktualnie robię i mam zamiar robić na tym blogu. Starych postów nie usuwam, wiążą si z nimi wspomnienia, których nie chcę się pozbywać.
Tak, więc zakładka bohaterowie jest gotowa, ale opublikuję ją razem z prologiem. Prolog też już jest od dawna gotowy, ale coś czuję, że jeszcze zachcę go zmienić i na razie nie chce go publikować. Jako, ze dzisiaj mam jeszcze jeden dzień wylegiwania w łóżku, zanim zacznę w pełni korzystać z ferii, to coś przeczuwam, że już dzisiaj dodam coś kolwiek.

Ostatnie pytanie i już nie przynudzam:
Czy chcielibyście, abym zamówiła coś takiego, jak zwiastun, czy uważacie to za zbędne. Jeżeli chcecie to błagam podajcie jakiś link do miejsca gdzie mogłabym coś takiego dostać na dość wysokim poziomie
buziaki,
Less Sill~~

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon