Playlista

niedziela, 31 stycznia 2016

30 000 wyświetleń + nowe opowiadanie, które imie

Witajcie kochani! Chciałabym Wam straaasznieee podziękować za (aaaa!) 30 000 wyświetleń. Jesteście niesamowici, kocham Was i nie wiem co bym bez was zrobiła! Z resztą chyba nie muszę tego pisać, bo dobrze wiecie o tym ile dla mnie znaczycie.
koochaaam

A teraz druga część tego posta:
Więc zaczęłam pisać takie opowiadanie (żadne ff). Na początku chciałam je zachować tylko dla siebie...ale cóż...za bardzo Was kocham i za bardzo mi zależy na Waszym zdaniu. Więc postanawiam zacząć je dodawać na tym blogu. Na razie nie dodaję żadnych informacji, ale możecie ich wyczekiwać.

Teraz chciałabym Was tylko prosić o pomoc. Mianowicie: mam dylemat co do imienia dla głównej bohaterki. Zdradzę jedną rzecz: z charakteru jest raczej cicha, spokojna i smutna.
Więc mam 4 imiona, a wy proszę głosujcie, które najlepsze:
1. NADINE
2. MIA
3. NEL
4. HOPE
Głosujcie, proszę, bo sama nie wiem, a to Wy jesteście Ci mądrzejsci XD
Jeszcze raz strasznie Wam dziękuję. Teraz zajmę się porządnie tym opowiadaniem, bo właśnie zaczęły mi się ferie.
paaaa
Less Sill~~

4 komentarze

  1. Gratuluję!!!
    I bardzo się cieszę, że wkrótce pojawi się coś nowego.
    Co do imienia bohaterki to jakoś przemawia do mnie Hope.
    Aaaa, i jeszcze jedno:skoro to zupełnie nowe opowiadanie, to może dodasz zakładkę bohaterowie? Tak, żeby łatwiej było wczuć się w opowieść?
    Pozdrawiam i czekam na pierwszy rozdział.
    ~Anonim Juleśka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pojawi się taka zakładka, ale dopiero nad nią pracuję.
      Też bardzo podoba mi się Hope. I jako, że jesteś moją chyba najwierniejszą czytelniczką i pierwsza dodałaś komentarz, to właśnie tak nazwę główną bohaterkę. Dziękuję i pozdrawiam,
      Less Sill~~

      Usuń
  2. Mi też najbardziej podoba się Hope, jak nadzieja :-) a jeżeli bohaterka ma być bardziej smutną i cicha to nadzieja będzie brzmiało tak... magicznie ;-)
    Czekam aż wstawisz to opowiadanie
    ;-D
    Pozdrowionka
    Nast(od dzisiaj tak się podpisuję XD )
    lynetterosveltnaolimpie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon