Playlista

sobota, 2 stycznia 2016

Wow! 200 komentazy!!!

Cześć i takie tam w ogóle. Chcę Wan serdecznie podziękować. Łącznie dodano na tego bloga 200 komentarzy. Dziękuję każdemu kto dodał chociaż jednego, a każdemu kto dodawał je regularnie dziękuję, za każdy jeden. Jestem taka szczęśliwa, że aż nie wyobrażacie sobie. A tak między nami to odwiedziny też lecą, ale ja czekam na jakąś pełną liczbę.
A teraz drugi także wesoły temat. Mam już szablon. Wykonała: warriors graphic, którą bardzo serdecznie Wam polecam. Już chciałabym go włożyć na bloga, ale jestem na telefonie, bo na razie nie zwlekam się z łóżka. Dzisiaj dałam budzik na 7:00 co dla mnie jest okropną męczarnią, ale trzeba się przyzwyczaić.
No to buziaki, a to jeszcze dowód na 200 komentarzy:
O Boże, nawet zdjęcia nie umiem tu dodać, jak będę na kompie to dodam. Buziaki
Less Sill

8 komentarzy

  1. Gratuluję!
    Zapraszam na nowe rozdziały: http://prawdziwamilosczawszezwyciezyzlo.blogspot.com
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam od niedawna twojego bloga, i mnie naprawdę zachwycił. Co prawda dopiero trzy rozdziały przeczytałam więc wszystko przedemną ;)
    Zamierzam regularnie komentować i mam nadzieję że często wstawiasz rozdziały (nie to co ja XD)

    Tak więc lecę czytać i komentować :)))))))))))))))
    jak masz chwilę zajrzyj ;-)
    http://lynetterosveltnaolimpie.blogspot.com/
    Pozdrowionka :D
    Mima <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz jeśli cię jakoś uraziłam powyższym komentarzem ale dopiero teraz przeczytałam twoje notki co do reformacji bloga. Oczywiście rozumiem i wgl, nadal będę stałą czytelniczką, ale mam nadzieję że w tym całym chaosie życia odnajdziesz chwilę i naskrobiesz coś dla utęsknionych fanów twojego opowiadania :)(tak raz na rok chociaż... XD)

      Czekam aż cokolwiek wstawisz ;)
      Mima

      Usuń
    2. A tak wgl to twój opis siebie (ten po prawej XD)bardzo mnie rozbawił XDDDDD Szczególnie że w moim opowiadaniu jest taka jedna niewysoka blondynka która jest seryjnym mordercą... Ta ta ta tam.. XD Nie no ale na serio
      buziaki

      Usuń
    3. Ale nie trzyma pistoletu w szafce pod majtkami XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    4. Cieszę się, że Ci się spodobało moje opowiadanie. Tak, niestety skończyłam je pisać, ale na pewno będę jeszcze dla was ,,skrobać" ale to będzie co innego. A co do tego pistoletu pod majtkami, to bardzo dobre miejsce na trzymanie broni, nikt Ci tam nie zajrzy. Pozdrów tą Twoją bohaterkę, moją bratnią duszę 😃 na Twojego bloga na pewno wpadnę i poczytam.
      Buziaaczki 😘

      Usuń
  3. Hej
    jestem nowa ale totalnie zakochana w twoim blogu. Masz na serio mega talent i błagam nie zmarnuj tego. Mam nadzieje że wrócisz do naszego kochanego Percabeth :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. http://newpercabethstory.blogspot.com/ . Hej moja koleżanka pisze zajefajne opowiadanie ! Wpadajcie i komentujcie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon