Playlista

piątek, 3 lipca 2015

Liebster Blog Award

OMG! Ale się cieszę! Wielkie dzięki kochana! Zostałam nominowana przez: Kasię L. . Jeszcze raz wielkie dzięki!
A teraz pytania:
1. Ulubiona postać z PJ i OH?
Percy...Percy

2. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej? 


Em...Ostatnio chyba Rihanny i Sama Smitha
3. Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?

Perfect i Sam Smith

4. Czy bliskie Ci osoby wiedzą o tym, że piszesz opowiadanie na blogu? Jeśli tak, kto?

Szczerze? Wie tylko mama i to też nie do końca. Wie, ze piszę ale nie wie co, jak i gdzie. Wolę 
zachować to dla siebie. Tak całkowicie wie tylko przyjaciółka


5. Opisz ulubione miejsce w swoim mieście/domu/pokoju.
Ulubione miejsce....Zdecydowanie...zabrzmi dziwnie...drzewo. U mojej babci na ogródku, często u niej bywam. Mieszka na wsi. Ma takie boskie drzewo do wspinania się. Zawsze jak u niej jestem wchodzę na nie i czuję się jak w domu siedzę sobie. Na tym drzewie wymyśliłam większość fabuły mojego opowiadania :). Babcie ogólnie ma sad. Drzewo to jabłoń, więc jeżeli jest dobra pora roku mogę jednocześnie zrywać sobie moje ulubione owoce. Kiedy wejdę najwyżej jak potrafię jestem na wysokości około 3-4 metrów. Niby niewiele, ale ja czuję się tak daleko od tego przyziemnego świata. Miejsce marzeń, wspomnień i największej weny.


6. Czy masz jakieś palny na przyszłość/wiesz co chciałbyś robić w przyszłości? Jeśli tak, jakie?
Chciałabym zostać w przyszłości dziennikarką prasową, a oprócz tego pisać młodzieżowe książki. Marzę o tym, żeby studiować na Uniwerku w Krakowie i tam potem zamieszkać. Blisko mojej przyjaciółki. Chciałabym mieć 2 dzieci. Starszego syna i młodszą córkę. Pierwsze dziecko wolałabym urodzić niewcześniej niż w wieku 26 lat. A wyjść za mąż niewcześniej niż w wieku 25. A z chłopakiem przed ślubem być conajmniej 3 lata. Te marzenia...


7. Jakie masz plany na wakacje?
Pluć łapać i po dupie się drapać...a tak serio to mam zamiar jak najwięcej korzystać z mojego basenu, jest dość spory (7x7m) więc może moje spasłe ciało się tam zmieści. Od początku wakacji i mam zamiar do końca zaczęłam robić brzuszki codziennie, i raz dziennie albo jeździć na rowerze, albo biegać, albo chodzić na spacery. Oprócz tego w połowie lipca jadę na obóz sportowy na 10 dni, a potem do Poznania na tydzień. W sierpniu przyjeżdża kuzynka zza granicy, więc będzie fajnie. Oprócz tego mam zamiar wreszcie wziąć się za pisanie książki, którą komponuję już w myślach przeszło miesiąc.

8. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Czytać, pisać, oprócz tego tańczę, lubię też oczywiście spędzać czas z przyjaciółmi i podróżować.


9. Wolisz siedzieć w domu czy wyjść gdzieś z przyjaciółmi?
Wyjść.


10. Masz jakieś wymagania podczas wyboru książki? Jeśli tak, jakie? 
Musi być w miarę gruba, a oprócz tego po prostu kusić mnie i sprawiać dobre wrażenie XD


11. Gdzie chciałbyś spędzić najlepsze wakacje w życiu? 
W Grecji. Chociaż zwiedziłam już wiele krai, mało mnie to obchodzi bo nadal czeka na mnie Grecja, w której nigdy nie byłam, ale mam zamiar się wybrać.

Teraz moje pytania:

1. Wymień książki przy których płakałaś czytając je.
2. Opisz swój ideał chłopaka.
3. Co czujesz po skończeniu czytania jakiejś dobrej książki?
4. Gdyby ktoś z jakiegoś wydawnictwa chciałby wydrukować jako książkę Twoje opowiadanie, co byś czuła, jak zareagowała?
5. Opisz co najbardziej lubisz w sobie (charakter, wygląd itd.)
6. Kim byś chciała zostać w przyszłości i dlaczego taki zawód wybrałaś?
7. Twój ulubiony cytat z książki i dlaczego właśnie on?
8. Wymień podobieństwa między Tobą a Twoją najlepszą przyjaciąłką.
9. Sens życia według Ciebie?
10. Opisz co daje Ci wenę do pisania (jakieś miejsce, jakaś czynność i takie tam)
11. Jak w skrócie wygląda plan Twojego dnia powszedniego?

Starałam się dawać oryginalne pytanka mam nadzieję, że są OK.
A teraz osóbki, które nominuję:
1. Radosna Oli
2. Meggi Jackson 
3. Vittoria di Angelo
4. Julla LaVale
5. Ludwika Castillo
No i już nie mam pomysłu kogo jeszcze. Jak ktoś chce niech czuje się nominowany XD Nie, serio mówię.

No i to by było na tyle. Jeszcze raz dzięki, że mnie nominowałaś, pewnie ja Ciebie bym też, ale zasady na to nie pozwalają...szkoda.
Dobra lecę.
Less Sill~~

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon