Playlista

sobota, 20 czerwca 2015

Odpowiedzi na pytania

1. Dlaczego akurat wybrałaś twórczość Ricka Riodana?
No co do tego pytania to mam raczej średnio trafną odpowiedź. Przypadkiem. Po prostu zawsze uwielbiałam mitologię i zauważyłam taką książkę w matrasie i postanowiłam ją kupić. A później już nie umiałam przestać.
2. Jesteś kłótliwa?
I to jak. Zdecydowanie. 
3. Jesteś przywódcza, czy podporządkowana?
Oczywiście przywódcza. 
4. Bronisz młodszych i słabszych?
Raczej tak, jeżeli wymaga tego sytuacja. 
5. Jakie książki lubisz oprócz Percy'ego?
M...Gwiazd naszych wina, Powód by oddychać, Delirium, Stowarzyszenie wędrujących dżinsów, Atramentowe serce, Pięcioro dzieci i "coś" i wiele innych, ale to są pierwsze, które przychodzą mi na myśl.
6.Jesteś popularną osobą, czy raczej outsiderem?
Nie jestem jakąś gwiazdą szkoły, ale też nie jestem cicho-ciemną  nieśmiałą dziewczynką. Raczej większość szkoły mnie lubi, a ja jestem towarzyska. Raczej to pierwsze, ale nie do końca.
7. Uczysz się dobrze, średnio, czy źle?
W miarę dobrze. Mam same piątki, czasami nawet szóstki, ale na pewno nie jestem ani kujonem, ani naciągaczem-podlizywaczem.
8. Czy lubisz Solangelo?
Nie mam zbyt dużego zdania na ten temat, ale nie przepadam za gejowskimi historiami. Z całym szacunkiem dla miłośników i samych geji, bo podziwiam ich za odwagę.
9. Czy spodobała ci się któraś z lektur szkolnych?
Taaak, chyybaa...chociażby Plastusiowy Pamiętnik...te czasy. A tak serio to Ten Obcy i Ania z Zielonego Wzgórza, Chłopcy z placu broni no i Sposób na Alcybiadesa.
10. Z jaką postacią z książki się utożsamiasz?
Jeżeli nie musi być ani z PP, ani OH to Saddie z KRK
11. Jakiej jesteś wiary?
Oryginalnej. Ale upraszczając: chrześcijanka.
12. Czy jest jakaś książka, która zmieniła twoje życie?
Książki Ricka tak trochę, bo od nich zaczęła się moja pasja do pisania, oprócz tego Chłopcy z placu broni i Gwiazd naszych wina.
13. Ulubiony film i serial?
Serial: Ranczo i Pojedynek na życie, no i Przyjaciele, a co do filmu to nie mam, ale uwielbiam wiele.
14. Czy wyniosłaś coś z niej? (z książęk Ricka)
Tak, chęć do pisania
15. Czy odmieniła w jakiś sposób Twoje życie?
Oprócz zaowocowania pasji do pisania to trochę tak, ale raczej tej odmiany nie da się określić.
16. Jeżelibyś zauważyła na korytarzu bijących się chłopaków zareagowałabyś, jak?
Zależy. Jeżeli bili by się w ich stylu, czyli beznadziejnie, nie robiąc nikomu, ani niczemu krzywdy, nie licząc własnego honoru, to pewnie bym się zaśmiała i poszła dalej, ale jeżeli by bili się poważnie to pewnie tak, ale jak nie wiem.
17. Dajesz spisywać na sprawdzianach?
Tak, niestety w tym przypadku mam słaby charakter.
18. Załóżmy, że jakiś chłopak wyznaje ci miłość, jak reagujesz?
Zależy. Jeżeli byłby fajny...nie pewnie tak czy siak, albo bym go zignorowała, albo na spokojnie wytłumaczyła, że powinien zacząć od niższych sfer.
19. Czy masz ulubionego reżysera.? 
Nie, lubię wielu. 
20. Jeśli tak to jak się i jaki nazywa się jego film, który najbardziej lubisz.?
Niestety nie mam.
21. Czy masz jakieś zwierzęta.?
Tak, dwa psy i jednego kota. Cała trójka mieszańców.
22. Jakiej muzyki słuchasz.? 
Trochę muzyki starszej, typu lata 80, bo lubię, przepadam też za polskim rockiem i zwykłymi piosenkami (niepolskimi) typu Sam Smith albo Ed Sheeran. 
23. Jakiej cechy ludzkiej nie cierpisz.?
Wielu, ale tak najbardziej to zdecydowanie niesprawiedliwości. Chodzi mi tu o to, że ktoś dzieli ludzi na równych i równiejszych i za takiego równiejszego się uważa. A drugą cechą jest przechwalanie się swoim własnym idiotyzmem. ,,Cholera, muszę zapalić" - powiedział 13-latek i uznał, że jest władcą świata. Sami rozumiecie o co mi chodzi.
24. Co denerwuje Cię w sobie.?
Z wyglądu zewnętrznego to zdecydowanie moja figura. Nie jest taka zła, ale wolałabym mieć lepszą i chodź wiele osób mówi, że to mam ładną figurę, ja wiem swoje. A co do charakteru, to to że nie jestem otwarta. Chociaż bardzo bym chciała nie potrafię ludziom wyjawić swoich tajemnic. Czasami też przez to kłamię, co powoduje jeszcze większe kłopoty, a po drugie to jest to, że nie należę do osób, które potrafią robić 'wrażenie'. Niby denerwują mnie takie osoby, ale w zasadzie to zauważam, że takie osoby w świecie rówieśników mają dużo lepiej. Mówię tutaj o osobach, które robią rzeczy takie jakich wymagają od nich koledzy, żeby polubić tą osobą. 
25. Czy łatwo nawiązujesz nowe znajomości.?
Zależy. Jeżeli chodzi tu o pojedyńcza rozmowę to z dużą łatwością, a jeżeli chodzi tu o koleżeństwo to zdecydowanie nie. 
26. Czy posiadasz jakąś sławną osobę, której nie możesz znieść.?
Wiktoria z mojej klasy XDD a tak serio to Miley Cyrus, ma fajne piosenki, ale stała się skończoną idiotką, Justin Biebier i ta Violetta, jak jej tam w rzeczywistości/
27. Wolisz spędzać czas w towarzystwie swoich koleżanek, czy może kolegów.?
W mieszanych grupach.
28. Jesteś humanistką czy może umysłem ścisłym.?
Humanistką i to do potęgi n. 
29. Czy jesteś tolerancyjna.?
Staram się być, ale jak to człowiek czasami zawodzę.
30. Czy potrafiłabyś zaprzyjaźnić się z osobą, którą znasz tylko z internetu i czy w ogóle wierzysz w taką przyjaźń.?
Nie i nie. :)


Akurat tak się fajnie złożyło, że wyszło równo 30 pytań. Może zrobię jeszcze takie coś potem jeżeli chcecie oczywiście. Podoba się? Mam nadzieję.
Buziaki
Less Sill~~

5 komentarzy

  1. Te lektury też są moimi ulubionymi. A przy chłopcach z placu broni ryczałam jak bóbr kiedy nemeczek (tak się nazywał?) umarł. To było takie smutne :'( Za to Anki przeczytałam wszystkie części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie zaskoczyłś mnie tym, że lubisz książkę ,,Ten obcy" i ,, Gwiazd naszych wina", też je bardzo lubię. Z chęcią polecę Ci książkę ,, Intruz" Stephanie Mayer. Jeśli chodzi o starą muzykę to jej nie cierpię, oprócz jednej piosenki U2, ale za to lubię Eda Sheerna i Sama Smitha. I tak samo jak ty nie nawidzę przereklamowanych gwiazdeczek typu Biber, fuj. Od razu widać, że nie jestem ani trochę tolerancyjna. To chyba tyle, nie będę się zbytnio rozpisywać. A tak propo, świetny ten tekst z 13- latkiem. Pozdrawiam, M ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PS Zapomniałbym nie nawidzę Rancza, nie obraź się, ale to jest okropne, beznaaadziejne, żałosne itd. Musiałam to napisać. M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, w końcu.
    Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania.
    Mam nadzieję, że przypadły Ci do gustu i przyjemnie się na nie odpowiadało. ;P
    Pozdrawiam serdecznie.
    ~Anonim Juleśka ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej niedawno założyłam bloga i chciałabym zaprosić xd dodatkowo daję nominację http://newpercabethstory.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html ponieważ lubię czytać twojego bloga :)
    Zapraszam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon