Playlista

piątek, 3 lipca 2015

Prolog ,,Historia mojego życia"

Hejka, postanowiłam zrobić coś blisko one shota tylko takie jakby różne urywane historie z życia jednej osoby. Co jakiś czas na blogu będzie się pojawiać jakaś historia z życia pewnej dziewczyny. Wszytsko to jest mojego autorstwa. Napisałam już jedną historię, ale na razie wstawiam tylko krótki prolog. Piszcie co o tym myślicie. 

---
Jestem Julka. Miło poznać i te sprawy. Jestem bardzo zawiedziona..pfe!..znaczy uradowana, że będę wam opowiadać moją historię. To będą krótkie i jakże autentyczne historyjki z mojego life'u.
Mam na karku 17, a w głowie nadal nic. Chłopaka idiotę, przyjaciółkę wariatkę i rodzinę jak z obrazka Picassa. Czuję, że się bardzo (nie)polubimy. Możliwe, że jestem trochę niemiła i głupia, ale to tylko drobnostki, bo oprócz tego jestem piękna, zabawna, inteligenta, utalentowana i bardzo skromna do tego. A tak szczerze jedyne co potrafię to rysować i to też w bardzo małym stopniu. Niestety, ale do zobaczenia. Łe...aż mi się rzygać chce. Nienawidzę mówić miłych rzeczy. Do(nie)widzenia ♥
---

Less Sill~~

2 komentarze

  1. Czyżbyś stworzyła mojego internetowego klona.?
    Gdyby nie wiek bohaterki i fakt, że ma chłopaka zaczęłabym się bać.
    Heh, i co ja mam napisać.?
    Prolog ciężko skomentować.
    Był interesujący, więc chętnie będę czytać dalej.
    Pozdrawiam i ściskam (no może to drugie nie, bo jest za gorąco).
    ~Anonim Juleśka ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zaczyna :) przy okazji wpadajcie na mojego bloga: http://olimpijscyherosiciagdalszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon