Playlista

sobota, 11 lipca 2015

LBA - nominacja

Heej! Dostałam kolejną nomkę do LBA. Dzięki Will.i.am xD. Dziękować, dziękować.
Teraz pytanka i odpowiedzi:
1) Czemu piszesz blogi?
Uważam, że to świetny sposób na dzielenie się swoją pasją z innymi. Sprawia mi to wielką radość. W ten sposób także się uczymy, wymieniając się uwagami. Poza tym chcę zostać w przyszłości dziennikarką prasową, więc uważam to za dobry trening.

2) Czy piszesz blogi dla siebie, czy dla innych?
Wprawdzie dużo dla mnie znaczy zdanie czytelników, uwielbiam momenty kiedy wiem, że innym się podoba to co robię, czuję wielką satysfakcję, gdy czytam miłe komentarze i widzę ile mam czytelników i wyświetleń, jednak jest to tylko i wyłącznie pasja, robię to dla siebie, zwracam się tu także do wymagających czytelników, by to zrozumieli, to nie jest moja praca, to pasja.
3) Co sądzisz o swoim blogu?
Sądzę, że bardzo się rozwinął od czasu gdy go załorzyłam. Wygląda to coraz lepiej. Bardzo daleko mu do bloga świetnego, albo chociaż bardzo dobrego, ale myślę, że wszystko idzie w dobrym kierunku. 
4) Wolisz czytać książki czy obejrzeć film?
Uwielbiam i to, i to jednak nic nie może zastąpić pierwotnej książki. Przynajmniej dla mnie.
5) Jak nazywa się twój ulubiony blog? (podaj link)
Mam nadzieję, że wybaczysz, ale takiego nie posiadam. 
6) Jak nazywa się twój ulubiony film?
Mam pare: ,,Mój przyjaciel Chachiko" - film o psie, ryczałam na nim jak bóbr, ,,Mama Mia" - pewnie wszystkim znana przebojowa komedia, ,,Miasto 44" - każdy, wie o co biega i ,,Igrzyska Śmierci"
7) Jak nazywa się twoja ulubiona książka?
,,Czekolada z Chilli" Joanna Jagieło
8) Co sądzisz o muzyce?
Bardzo lubię słcuhać muzyki. Jest to dla mnie odprężające i miłe. Tak po prostu.
9) Jakie jest twoje hobby?
Pisanie i tańczenie.
10) Jakie kategorie filmu lubisz?
Komedie, horry i dramaty.
11)  Czy książki wzbudzają emocje?
Książki to jeden wielki kłębek: smutku, płaczu, śmiechu i nerwów. Doświadczamy tego przy każdym czytaniu nawet jeżeli książka nie jest wybitna. Przeżywamy. To jest wręcz burza emocji.


To tyle. Teraz moje pytania:
1. Twoje emocje i myśli gdy słyszysz z samego rana budzik?
2. Człowiek, którego najbardziej cenisz?
3. Gdybyś mogła stworzyć człowieka idealnego jakby wyglądał, jaki miałby charakter?
4. Czy cieszysz się z tego, że jesteś Polką, jakie masz zdanie o Polakach i Polsce?
5. Opisz swój humorek teraz?
6. Gdybyś jechała na 10-dniową kolonię ile wziełabyś ze sobą kasy?
7. Malujesz się? Jak tak to czym?
8. Lubisz samą siebie? Powinnaś.
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor i z czym Ci się kojarzy?
10. Wygrywasz na loterii 10mln. na co po pierwsze wydałabyś pieniądze?
11. Co jest według Ciebie sednem życia?


Trudno, nie?
Nominuję:
Radosną Oli
Kasia L.
Martha Valdez

No i nie mam dalej pomysłu, Tyle starczy. Dzieki za nomkę jeszcze raz.

Ale mnie łeb boli, chyba chora jestem. W poniedziałek jadę na wakacje na 2 tygodnie. Z netem bardzo słabo, więc się mnie nie spodziewajcie. Rozdział powoli rusza, ale za to książka nabiera tępa. Jak już mówiłam zaczęłam pisać książkę. I mam weny w cholerę, czasu mniej. Niby wakacje, a ja mam tyle do zrobienia. Buziaki♥
Less Sill~~

8 komentarzy

  1. Gratuluję i mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz.
    Miłego wypoczynku.
    ~Anonim Juleśka ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nich już pojawi się rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny rozdział, albo 2 część one shota? Ileż można czekać? Już powinnas dawno to zrobić!!!! M:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój szablon na wena-less-sill.blogspot.com jest juz gotowy :)
    Zapraszam do odebrania,
    Vittoria z Demigods Graphic

    OdpowiedzUsuń
  5. czeka na nowy rozdzial bo tammta bylyswietne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz kiedykolwiek zamiar dodać kolejny rozdział???!!!! M :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon