Playlista

środa, 6 maja 2015

Przeciągam

Hej, bardzo wam dziękuję za 12000 odwiedzin! Bosko! Wiem, że miałam wtedy dodać rozdział i rzeczywiście niedługo się on pojawi, ale jest taka sprawa, 13 maja(tydzień) będę miała urodzinki. Juhu! Taa...i mam do was ostatnią prośbę przed dodaniem rozdziału.
Mam parę wątpliowści co do tego co chcecie ujrzeć w moich opkach. Jeżeli zrobilibyście mi prezent i odpowiedzieli na pytania to byłabym wniebowzieta

1) Chcę, żeby Percabeth...
A. Było szybko
B. Było ale potem
C. Nie było
2) Chcę, żeby przeżyli...
A. Wszyscy
B. Trójka
C.Dwójka
D.Nikt
3) Chcecie, żeby pierwszy krok do Percabeth zrobił/ła...
A.Percy
B.Annabeth
C.Ktoś ich zesfatał
4) Chcecie, żeby Percy był zły na Ann, bo...
A. Pomyłka, przypadek
B. Ann zrobiła coś nieświadomie
C. Ktoś go okłamał
5) Chcecie, żeby Carin...
A. Się zmieniła na lepsze
B. Została taka sama
C. Zmieniła się na gorsze


To tylko pięć pytań, ale odpowiedzi bardzo mi pomogą, bo chcę was zadowolić.
Czas spać....
Less Sill~~

9 komentarzy

  1. 1.
    Tutaj jestem za B. Niech ich związek rozwija się stopniowo.
    2.
    A/B. Myślę, że zrobisz tak, jak będzie Ci wygodniej. Ja osobiście czasem lubię, gdy dzieje się coś niespodziewanego jak np.: śmierć bohatera, ale jeśli wszyscy przeżyją też będzie ok. ;]
    3.
    Zdecydowanie A. Ostatnio coraz rzadziej mam z tym styczność (chodzi o blogi itp., żeby ktoś sobie nie wyobrażał za dużo), a lubię gdy chłopak podejmuje tą swoją "męską decyzję"
    4.
    Hmm, tak pospolicie, czyli C. Jakaś wredna istota zawsze się przyda.
    5.
    B/C. Tutaj podobnie jak w drugim. Jestem ciekawa, co by się stało gdyby była jeszcze gorsza, ale zrobisz jak uważasz.

    A z okazji zbiżających się urodzin chciałabym życzyć Ci:
    -dużo zdrówka,
    -dużo szczęścia,
    -pieniążków (chociaż może lepiej jak powiem, że życzę Ci pełnej lodówki),
    -więcej książek do czytania,
    -wygodnego łóżka,
    -jak najlepszych ocen w szkole,
    -zawsze ułożonych włosów,
    -weny, która jak wiemy jest wybredna...
    I czego tylko sobie wymarzysz.
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    Pozdrawiam kochana.!!!
    ~Anonim Juleśka 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay! Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ♡.
    Co do pytań ;) :
    1-B (ale fajnie by było jakby jakieś romantyczne wątki między nimi się pojawiały.)
    2-A
    3-A
    4-C
    5-C
    Jeszcze raz 100 lat moja ulubiona autorko 👑💋

    OdpowiedzUsuń
  3. No przedstwie jestem Bella i juz odawna czytam twoj blog ale teraz dobiero komentuje no ale
    1A ( bo ja kocham perabeth)
    2 A
    3 A (strasznie dizo tego A i wole zeby to byl percy) *.*
    4 C (zastanawiam sie kogo wymyslisz zeby to zrobil)
    5 A (taaaa mila ja to cos nowego )
    no a z okazji urodzin zycze
    *sto lat
    *szczescia
    *haj$u
    *fajnego chlopaka (chyba ze masz )
    *dalszej przygody z blogiem
    *wiecej ksiazek
    *zeby wiecej osob czytalo bloga
    * i wszystkiego co sobie zamarzysz °.°

    ~Bella '.'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.sorrki za bledy ale piszr na telefonie

      *Bella '.'

      Usuń
  4. 1 - B (
    2 - A
    3 - A
    4 - C
    5 - A
    Oczywiście wszystkiego najlepszego ;)
    Życzę weny ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak, wprowadzaj Percabeth stopniowo. Wszyscy muszą przeżyć. Niech teraz Percy zrobi ten pierwszy krok. Zdecydowanie niech ktoś go okłamie. A czy Carin może być jeszcze gorsza? Pozdrowienia =D =D =D M A zapomniałabym: Sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 a
    2 a
    3 a
    4 c
    5 a

    Sto latek zyczy:
    Anonim *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 a
    2 a
    3 a
    4 b
    5 b (he he)

    1oo lat!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon