Playlista

środa, 15 kwietnia 2015

10 000 wejść!

Nie, nie jestem, aż tak wielką desperatką, by zawieszać bloga i po tygodniu wracać. Wpadłam tylko zobaczyć, czy jakieś obserwowane blogi coś dodały, a tu co ja pacze?! Dycha tysiaków! Bosz! Jak ja was kocham! Dzięki,dzięk,dzieki!
Mam dla was ultimatum:
Kiedy będzie 12000 odwiedzin dodam kolejny rozdział, ok? No to się postarajcie. A i jakbyście byli mili zaobserwować mój blog, to mnie na pewno trochę zmobilizuje. Jakby ktoś nie wiedział jak się bloga dodaje do obserwowanych zapraszam tu:
KLIK
Dużo osób nie umie więc ten tego.
Więc jak albo będzie 12000 odwiedzin, albo przybędzie chociaż 5 obserwatorów dodam rozdział.
Postarajta się, a jak tęsknicie za mną, to wpadajcie na te blogi:
KLIK
To mój blog ogólny.
KLIK
A to z opowiadaniami, ale zwykłymi. Jest on nowy, więc niewiele poczytacie narazie, ale zachęcam to wpadania.
Pamiętajcie o umowie! I dziękuję za 10 000
Wasza wierna jak Jason swej cegle Less Sill~~

8 komentarzy

  1. Wow!!! 10000 odwiedzin. Masz się czym pochwalić. Wcale sie nie dziwie. Twój blog jest świetny!!! <3 <3 <3 Zbieramy 12000 odwiedzin. :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje 10000 odwiedzin ! ;D
    Teraz tylko odświeżać stronę ile wlezie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pytanko: co z drugim blogiem???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie jest w zawieszeniu, ale coś mi się zbiera by go zacząć kontynuować.

      Usuń
  4. To dobrze. Mam nadzieję że niedługo wrócisz do pisania. M

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak natchnęła Cię wena, czy trzeba jeszcze czekać??? M ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, ale nie zabrzmiało to miło...mniejsza. Odwdzięczę się pięknym za nadobne i musicie jeszcze trochę poczekać. Natchnęła mnie wena, a i owszem, ale fajnie by było gdybym miała czas w pakiecie, a go niestety nie mam i prosiłabym to uszanować. :-*

      Usuń
    2. Spoko.. Nie chciałam być nie miła, nie miałam takiego zamiaru. Jeśli tak to zrozumiałaś to sorry. Czekam na nexta. M :-) :-) ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon