Playlista

czwartek, 14 maja 2015

Pytanko

Mam do was pytanie i wielką prośbę. Na pewno jak odpowiecie to szybciej pojawi się rozdział XD
Pytanko jest takie:
Zaczynam spowrotem prowadzić mój drugi blog.
I wybieram szablon i mam pytanko, który wam się najbardziej podoba, bo ja wytypowałam 2.
tutaj macie:
http://rowindale.deviantart.com/art/Fantasy-506-369659759
http://rowindale.deviantart.com/art/Salvio-505-370478546
Osobom, które mi doradzą będę wdzięczna do końca moich nieszczęsnych lat w tym nieszczęsnym ciele. Z góry bardzo dziękuję. Na koniec dwie informacje:
1. Rozdział najprawdopodobniej pokaże się w następny weekend.
2. Wykonam urodzinowy one shot (tak w ogóle wczoraj miałam urodznki) i pokaże się on najprawdopodobniej w niedzielę.
Buziaczki♥
Less Sill~~

5 komentarzy

  1. Mi najbradziej przypadł do gustu drugi szablon. Jeszcze ra 100 lat i pozdrawiam Szynkaa Kasiaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście do gustu przypadł pierwszy. ;3
    Ale drugi też jest bardzo ładny, więc jak wolisz ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej podoba się drugi. Pierwszy też ładny. Ale tem fajniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS
      (Powinnam najpierw czytać do końca)
      Wszystkiego najlepszego!!

      Usuń
  4. Przecież 2 i 3 są identyczne. Oba mi się podobają. Pozdrowienia, M =D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon