Playlista

sobota, 11 kwietnia 2015

Wiadomość

Hej, kochani, mam dla was raczej smutną wiadomość. Mianowicie...walę prosto z mostu...postanowiłam zrobić sobie krótką przerwę. Piszę, piszę, rozdział nawet mi wychodzi, ale nie czuję tego zamiłowania. Postanowiłam zrobić sobie przerwę. Może to być miesiąc, może dwa, a może już po dwóch tygodniach mi się za chce. Nie robię tego a lenistwa, tylko z powodów problemów z nauką i rodzinnych, jak uporządkuję troche swoje życie wrócę. Nie przestawajcie zaglądać, nie znacie godziny, miejsca i dnia kiedy dodam rozdział z informacją, że powracam. Zrozumcie mnie. Przepraszam i obiecuję, że nie bawem wracam
Less Sill~~

3 komentarze

  1. Będę czekać z niecierpliwością życzę powrotu weny ♡.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać. ;] mam nadzieję, że przez ten czas wena Cię nie opuści ;P
    Pozdrawiam
    ~Anonim Juleśka ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj szybko!!! M <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon