Playlista

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Nie mam pomysłu na tytuł

Dziękuję za miłe komentarze. Pomyślałam o tym wszystkim jednak trochę dłużej i postanowiłam skorzystać z rady pewnej czytelniczki. Teraz dokończę moje opowiadanie, chociaż nie będzie to zachwycająca ilość rozdziałów, a już niebawem zacznę pisać całkiem inne opowiadanie, stare przejdzie do spisu. Mam tylko do was pytanie:
Pisać je na tym czy na jakimś nowym blogu? Wiem, że jeżeli bym założyła nowy łatwiej by było mi i wam. Bo trzeba by inaczej zmieniać całego bloga i w ogóle, ale wiem też, że mało kto by się przestawił na drugi blog. Piszcie więc co wolicie i co uważacie za lepsze. Pierwsze informacje na temat opowiadania (na którym blogu będzie pisane, prolog i może zwiastun) przewiduję na 15-20.08.2015r.
Dziękuję, a co do rozdziału to zrobiłam postęp, aż o dwie linijki. Nie mam pojęcia czemu, ale wychodzi mi to tak okropnie jak nigdy. No cóż, życzcie mi powodzenia. A tak w ogóle jak macie jakieś pomysły co do opowiadania to piszcie do mnie na maila, albo jak tam chcecie. Będę mega szczęśliwa.
Buziaki
Less Sill~~

1 komentarz

  1. Bardzo się cieszę, że spróbujesz czegoś nowego.!!!
    Wiesz, ja chętnie przestawię się na nowego bloga, ale wszystko w twoich rękach.
    Mam nadzieję, że nowa opowieść wyciągnie mnie tak samo, jak ta.
    Powodzenia.!
    ~Anonim Juleśka ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon