Playlista

sobota, 15 sierpnia 2015

Informacje na temat nowego opowiadania

Tak jak obiecałam pojawiają się pierwsze informacje na temat nowego opowiadania. Szybciutko się uwinęłam po miałam dodać między 15 a 20, więc jest dobrze.
Po pierwsze to hej
A na drugim planie przechodzę do rzeczy.
Podjęłam decyzję: nowe opowiadanie będzie pisane na nowym blogu. Zaczęłam go już tworzyć, ale linka podam za niedługo.
Może was to interesuje, żeby sprawa była jasna: opowiadanie będzie to obyczaj, niestety chyba młodzieżowy...
A tutaj macie prolog i tak wstawię przedłużoną wersję tego na nowy blog. Ale macie:
Kiedy byłam małą dziewczynką sądziłam, że wszystko da się zrobić. Dosłownie. Tylko wszystko wymaga czasu. Czasami naprawdę wiele czasu. Nie myślałam jednak wtedy o tym, że czasami jest za mało czasu. Sądziłam, że czas jest jak bateria w komputerze. Trwa krócej albo dłużej w zależności co robisz, a jak się kończy to bierzesz kabel i ładujesz. Miałam w pewnym sensie rację. Nie pomyślałam tylko o tym, że z czasem bateria w komputerze ma coraz mniejszą pojemność, a przychodzi taki czas kiedy całkowicie pada. Jedną rzeczą się to tylko różni: nowego czasu nie kupisz.
A więc czy prawdą jest, że im bardziej korzystasz z czasu (tudzież z komputera) tym szybciej czas (bateria) się wykańcza? Nie wiem. Wiem tylko tyle, że chyba po coś siła wyższa stworzyła każdego z nas i dała mu czas. Każdy ma swoją klepsydrę, trzeba się tylko postarać by płynął w niej złoty piasek.

To wszystko. Wyczekujcie linku.
A na koniec to z innej beczki. Właśnie skończyłam czytać drugi tom serii ,,Oddechy" i normalnie aż mnie ściska w żołądku ze względu na zakończenie. Po prostu ją zabiję. Ktoś też się tak wkurzył? Chociaż reszta książki normalnie cud miód, jedna z najlepszych jaki czytałam. Chociaż bardziej przypadła mi do gustu część pierwsza. Nie wytrzymam, a nie wiem kiedy będę miała szansę zakupić, lub wypożyczyć trzeci tom. Czytaliście może?

paaa♥
Less Sill~~

6 komentarzy

  1. Cud, miód i orzeszki.
    Czekam na link.
    Pozdrawiam.
    ~Anonim Juleśka ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na link.
    Jedno pytanie. Blog z miniaturkami będziesz nadal pisać.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dużo gadania za mało roboty, M:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry przepraszam, ale zaczynasz mnie lekko denerwować. Cały czas prawisz mi tu kazania i wysyłasz niemiłe komentarze, a ja już nie mogę. Po pierwsze: nie wiem czy wcale przeczytałaś cały ten post, ale zamieściłam tam prolog, więc myślę, że nie obiecywałam nic więcej. Po drugie: nie powinnaś mi prawić uwag jeżeli sama nigdy nie prowadziłaś bloga, ani nie pisałaś opowiadania. Po trzecie: zrozum, to nie jest moja praca, tylko hobby.
      Dziękuję i przepraszam, ale powinnaś mnie wreszcie zrozumieć.

      Usuń
    2. Zjechałaś mnie tak, że bark mi słów, na serio.Fajnie, że bronisz swojego, M;) PS Rzeczywiście może ciut przesadziłam.

      Usuń
  4. Jeszcze jedno pytanko , co z prologiem "Historia mojego życia" i oneshotami, sorry za ort. M:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon