Playlista

piątek, 19 września 2014

Prolog

*Percy*
Mam na imię Percy. Mam 17 lat. Na co dzień chodzę do szkoły, tak jak każdy inni nastolatek...no oprócz tego, że jestem Herosem. Życie jak każde inne. Zabijam średnio 5 potworów dziennie. Chyba, że mam misję. Moim tatą jest Posejdon. Tak, te ,,nudne" mity greckie istnieją serio, a ja jestem częścią nich. Jeśli sądzisz, że jestem dziwny nikt ci nie każe czytać moich wypocin. Moim domem jest Obóz Herosów. Mieszkam sam w domku nr.3. Więc można powiedzieć: Mam własny dom.
Spojrzałem na zegarek: 7:34.
-Jezu!-krzyknąłem. Szybko zwlokłem się z łóżka w akademiku. - Czemu mnie nie obudziłeś!-wrzasnąłem na Cavin'a.
-Co? A co ja jestem! - powiedział już ubrany Cavin.
-Poranny ptaszek i mój budzik!
-Och, przepraszam!-mruknął z sarkazmem.
Szybko ubrałem się i wraz z Cavin'em poszłem na dół do szkoły. Stawić czoło zakończeniu roku.

*Cavin*
Tak, tak. Percy jak zawsze musiał być pierwszy i wam wszytsko wyjaśnił. Ja jestem Cavin. Mam tyle samo lat.
Oczywiście jego mość sławny Percy Jackson zaspał i przez niego się spóźniliśmy.
-O, któż tu przyszedł! Czy to nie nasz spóźnialski Percy i ślamazara Cavin?
-Dzieńdobry Pani Heterhof-mruknąłem.
-Spóźniliście się. W zasadzie powinnam wam nie dać świadectwa, ale słynę z wielkiej dobroci więc macie szczęście.
Dołączyliśmy do grupy.
I wreszcie skończyliśmy ten okropny rok szkolny.

*Annabeth*
Skończyłam 2 klasę liceum z njalepszą średnią w szkole, czego chcieć więcej? Ach, no tak! Zapomniałam! Chcę się spotkać z Percy'm. Nie widzeliśmy się od...Jeju! Jak my się dawno nie widzeliśmy! Tak się stęskniłam za tym moim glonomóżdżkiem. Może to największy idiota świata, ale wybaczam mu. Zaczęliśmy się spotykać po tej całej II Wojnie Tytanów. Od tamtego czasu Percy dzwoni do mnie prawie codziennie. Wprawdzie po tej całej wojnie wyjechał do Bostonu się uczyć. Podobno znalazł tam jakieś liceum, ale obiecał, że w pierwszy dzień wakacji przyjedzie i wyjedzie dopiero na rozpoczeńcie roku. Nie mogę się doczekać!
-Ekhem! Annabeth! Mówi się!-wrzasnął na mnie tata.
-Ach, tak! Przepraszam, co mówiłeś?
-Mówiłem do ciebie!
-Przepraszam.
-Pytałem się kiedy chcesz jechać do Obozu Herosów.
-mhm...
-No to?
-Em...Teraz?
_______________________________________________________________________________
Cześć, jestem Lena. Będę tutaj pisać właśnie takie opowiadania. Będą się one działy po zakończeniu się serii ,,Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy'' książek Ricka Riordana. Ale jeżeli ktoś ich nie czytał i tak może czytać moje opowiadania. Oczywiście będzie Percabeth♥.
Będę się starała dodawać rozdział raz na dwa tygodnie, ale to nie jest mój jedyny blog, mam jeszcze dwa, a pozatym jestem w 6 klasie i mam strasznie dużo olimpiad i nauki. Życzcie powodzenia.
Perca♥~(Tak będę się podpisywać)

2 komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ;D
    Zapraszam do siebie też piszę opowiadanie o herosach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!
Dla Ciebie to tylko parę stuknięć w klawiaturę, a dla mnie ogromna motywacja.
Szczerze wyrażaj Swoje zdanie.
Less Sill~~

Szablon by Devon